Työpaikat

Assistant Controller, Kuusakoski Oy, Lahti

Hakuaika alkaa: 18.02.2021  Hakuaika päättyy: 07.03.2021

Kuusakoski on suomalainen kierrätysliiketoiminnan edelläkävijä ja kansainvälinen osaaja, jolla on yli sadan vuoden kokemus materiaalien käsittelystä. Kehitämme osaamistamme jatkuvasti ja yli 90 % käsittelemistämme materiaaleista menee kierrätykseen tai hyötykäyttöön. Huippuluokan ammattitaito takaa tehokkaan, ympäristöystävällisen ja luotettavan kierrätysratkaisun asiakkaan toimialasta riippumatta. 

 

 Haemme Kuusakoski Oy:n Lahden toimistolle


Assistant Controlleria

Toimit viiden hengen Business Controller -tiimissä ja työskentelet aktiivisesti johdon ja liiketoiminnan tukena tuottaen taloudellista tietoa päätöksenteon tueksi. Tehtävässäsi vastaat Suomen Energy & Waste -liiketoiminnan controlling -tehtävistä ja raportoit Suomen Business Controllerille. Työskentelet lähellä liiketoimintaa tukien liiketoiminnan ohjaamista taloudellisella osaamisellasi.

Tehtävä koostuu monipuolisesta johdon raportoinnista sisältäen analyyseja, ennusteita, taloudellisia selvityksiä, suunnittelua ja seurantaa. Teet säännöllistä kuukausi- ja vuositason raportointia, osallistut ennuste- ja budjetointiprosesseihin sekä tuotat erilaisia ad hoc –laskelmia liiketoiminnan tarpeiden mukaisesti.

Tehtävä tarjoaa hienon mahdollisuuden esimerkiksi sinulle, uransa alkupuolella olevalle taloushallinnon osaajalle, jolta löytyy tahtoa ja asennetta päästä työskentelemään monipuolisissa sisäisen laskennan tehtävissä, lähellä liiketoimintaa.

 

Tehtävässä menestymistä edesauttaa:

- soveltuva talouden/laskentatoimen koulutustausta (esim. tradenomi tai KTM)

- soveltuva työkokemus ja hyvä kokonaisymmärrys yrityksen talousasioista

- taito hyödyntää järjestelmiä monipuolisesti (Excel, ERP sekä kirjanpito-, konsolidointi- ja BI-järjestelmät)

- kirjanpidon tuntemus

- hyvät vuorovaikutustaidot suomeksi ja englanniksi

- sujuvat yhteistyötaidot organisaation eri tahojen kanssa

- analyyttista, mutta samalla business-lähtöistä ajattelutapaa

- oma-aloitteista ja huolellista työtapaa

- kiinnostus kehittyä ja oppia lisää taloushallinnosta ja liiketoiminnasta

 Tehtävä on määräaikainen äitiyslomansijaisuus päättyen 15.9.2022 tai sopimuksen mukaan. Mahdollisuus työsuhteen jatkolle on olemassa tilanteen ja tekijän mukaisesti. Tehtävässä on mahdollisuus myös osa-aikaisuuteen.

Työn aloitus mahdollisimman pian.

 Työhön on järjestetty kattava perehdytys - työssä on etätyömahdollisuus Kuusakosken etätyöpolitiikan mukaisesti.

 

KIINNOSTUITKO? Hae tehtävää 7.3.2021 mennessä toimittamalla hakemus alla olevan linkin kautta. Kerrothan meille avainosaamisesi ja ammatilliset onnistumisesi. Liitä mukaan vapaamuotoinen hakemus, ansioluettelo suosittelijoineen ja palkkatoiveesi. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä antaa Aluejohtaja Iisu Viinikainen Henkilöstöpalvelu Heimo Oy, puh. 050 571 8760,  iisu.viinikainen@hpheimo.fi

Henkilöstöpalvelu Heimo luo uudenlaista työnteon ja työn tarjoamisen kulttuuria. Ketterässä ja kokeneessa Heimossa työtä tehdään henkilökohtaisella otteella, rehdisti. Heimotyö-, Heimorekry- ja Heimopäällikkö-palvelut pitävät huolen siitä, että työt löytävät tekijänsä, tekijöillä riittää töitä ja työt tulevat tehdyksi.