foo | Heimo

Työpaikat

Service Desk esihenkilö, Printcom Center Oy, Lahti, Porvoo

Hakuaika alkaa: 31.03.2021  Hakuaika päättyy: 26.04.2021

Olemme suomalainen, vahvaa kasvua tavoitteleva yksityisomisteinen IT-palvelutalo. Toimintamme lähtökohtia ovat tehokkuus ja laatu. Tavoitteemme on kohdentaa tehokkuudella säästetty aika suoraan asiakaspalveluun ja myyntiin. Olemme ylpeitä kasvustamme ja asiakastyytyväisyytemme on erinomaista tasoa, tavoitteemme on rakentaa asiakkaillemme Suomen parhaat IT palvelut.

Meillä on mahdollisuus kouluttautua ja kehittyä yhdessä Suomen ketterimmistä ja nopeimmin kasvavista IT palvelutaloista. Toimitamme palveluitamme valtakunnallisesti yhdessä toimivan yhteistyöverkostomme kautta. Unelmamme on olla alueiden halutuin ICT-alan myynti- ja palveluorganisaatio.

Tärkein voimavaramme kasvun toteuttamisessa on henkilöstömme. Haluamme olla alueemme ja toimialamme halutuin työpaikka, jossa on hyvä tekemisen meininki. Panostamme erityisesti hyvään henkilöjohtamiseen ja sitä kautta jokaisen työntekijämme hyvinvointiin. 




Etsimme asiakkaallemme Printcom Center Oy:lle IT palvelutuotantoon

Service Desk -tiimin esihenkilöä

toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen

 
Etsimme esihenkilöä Service Desk toiminnollemme Porvoossa, toimintamme on laajentumassa Lahteen. Työpaikkasi voi sijaita Porvoossa tai Lahdessa, ja teemme usein myös etätöitä.

Asiakastyytyväisyytemme on erinomaista tasoa, tavoitteemme on rakentaa asiakkaillemme Suomen parhaat IT palvelut.
 

Odotamme sinulta:

- Sinulle on luontevaa toimia nopeatempoisessa moniasiakasympäristössä
- Olet motivoitunut, yrittäjähenkinen ja haluat elämässä ja uralla eteenpäin
Haluat saada asioita aikaiseksi ja hallitset asiakastyytyväisyyden ylläpidon
- Olet itseohjautuva ja sinulla on hyvä ongelmanratkaisukyky
Olet johtanut ja kehittänyt Service Desk tai asiakastuki toimintoa. Tiedät kuinka asiakastukea johdetaan laadukkaasti.

Ymmärrät IT palveluiden perusasiat, voit olla myös kokenut IT ammattilainen. Olet kokenut tikettijärjestelmien käyttäjä ja kehittäjä. Sinulla on kokemusta esihenkilötehtävistä ja johdat henkilöstöä huippu suoritukseen - pitäen samalla huolta henkilöstötyytyväisyydestä.
Kommunikoit sujuvasti suomeksi ja englanniksi (kirjallinen ja suullinen). Ruotsin kielen taito on eduksi.


Service Desk toimintomme on kaikkien IT-palveluiden keskiössä, ja tulemme panostamaan merkittävästi toiminnon kehitykseen. Tämän vuoksi näkemys toiminnon kehitykseen on keskeistä tehtävässä onnistumiseksi.


Tarjoamme sinulle:

- Mahdollisuuden hyödyntää ja kehittää omaa osaamistasi ja asiantuntemustasi
- Monipuolisia, mielenkiintoisia ja haastavia projekteja
- Näköalapaikan kovassa kasvussa olevassa IT-palvelutalossa
- Kattavat henkilökuntaedut; mm. matkailuun, hyvinvointiin ja autoiluun liittyviä etuja ja laaja vakuutusturva
 

 

KIINNOSTUITKO? Täytä hakemus pikaisesti kyseisen työpaikkailmoituksen kautta. Liitäthän mukaan myös ansioluettelosi palkkatoiveineen ja vapaamuotoisen hakemuksesi. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä antaa Aluejohtaja Iisu Viinikainen, Henkilöstöpalvelu Heimo Oy,  iisu.viinikainen@hpheimo.fi, 050 571 8760 (ma - pe klo 10 - 11).

Henkilöstöpalvelu Heimo luo uudenlaista työnteon ja työn tarjoamisen kulttuuria. Ketterässä ja kokeneessa Heimossa työtä tehdään henkilökohtaisella otteella, rehdisti. Heimotyö-, Heimorekry- ja Heimopäällikkö-palvelut pitävät huolen siitä, että työt löytävät tekijänsä, tekijöillä riittää töitä ja työt tulevat tehdyksi.